fredag 24 februari 2012

En liten prinsessa

Igår var det äntligen dags för vår fina kronprinsessa och hennes Daniel att få sitt efterlängtade barn.
Och tvärtemot vad jag gissat på så blev det en liten prinsessa :)
Satt självklart klistrad framför tv:n kl 7.00 på morgonen då Prins Daniel höll presskonferens och berättade den stora nyheten. Några glädjetårar måste jag erkänna att det kom och massor med lyckokänslor.
Nu längtar jag ju ännu, ännu mer efter att få se vårt mirakel.

Dagen i ära åt vi rosa prinsesstårta till eftermiddagsfika, mums mums!


Bebisrums-renoveringen går sakta framåt.
Golvet är nu lagt och dörr till rummet är uppsatt.
I helgen har jag tänkt utforma mönstret på fondväggen
(säger inte vad, men tror det blir jättefint)

Här kommer ett litet tjuvkik på grunden:


Ska bli kul att få börja inreda snart
bara lite lister kvar att sätta, sen åker möblerna in.

Efter ex antal månaders uppehåll av scrapbooking satt jag i helgen och utformade bröllopskort.
Mina chefer ska nämligen till Australien på bröllop och undrade om jag kunde scrappa nåt.
Ja försöka kan jag ju :) och såhär blev det resultat som dom valde:


De andra korten som jag gjorde har jag inte tagit kort på än 
så därför får jag lägga upp dem vid ett senare tillfälle!

Hoppas ni får en underbar fredag!

Kram
Emma med magen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar