fredag 6 juli 2012

Njuter!

Nu kan man verkligen säga att livet leker! Vi njuter av varenda sekund med vår lilla Eric som nu är över 2 månader gammal. Och i lördags var ännu en alldeles speciell dag, då jag och Fredrik gifte oss <3 En mysig borglig vigsel i Laholm med lite god mat efteråt <3 Bilder på oss kommer lite senare då vi inte fått dom från fotografen än. Men denna gången tänkte jag visa några bilder från fotograferingen vi var på när Eric var 23 dagar gammal.
Det första är det fotot som vi hade med i tidningen.
















Men tänk vad han har växt sen dess. Nästa foto är taget i lördags på vår bröllopsdag, uppkladd och fin och ett par cm längre och hg tyngre än på de andra fotona :)




Lyckliga jag som har min Eric, Fredrik och hela hans och min fina familj!

Kramar
Emma Engström (fd Gottfridsson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar