söndag 29 november 2009

Julpyssel och lussebullar


Först och främst, varmt välkomna till min nya fina blogg!
Jag hoppas ni kommer följa med på min resa!

Jag börjar min nya blogg med att visa bilder från en lyckad julpysseldag igår. Klockan 10 befann sig Alexandra hos mig, då började hon på lunchen som sen skulle stå och gotta sig, medan jag fixade till det sista.
Vid elva kom resten av gänget och vi satte igång.
Bland glögg, lussebullar och skumtomtar fick vi till både det ena och andra.
Jag tillverkade kransar både till oss själva, till mina föräldrar och till svärföräldrarna.

 

Självklart fick Smulan och Elmo en varsin krans till sina små hus!



 

Sedan blev det även fina julbokstäver av lingonris



Inte nog med julpyssel så tog jag fredagkvällen till att pyssla till hemma,
det blev så mycket mysigare, nu känns det verkligen att julen är på gång!

 

  



Hoppas ni har en underbar 1:a advent!

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar