måndag 11 oktober 2010

Ladies Night!

Den 2 oktober var jag tillsammans med ett gäng underbara tjejer på Ladies Night i Halmstad.
En underbar kväll som jag gärna gör om.
Och inte bara för showen, som var bättre än jag förväntade mig,
utan mest för de fantastiska sällskap som var med.
Många av dem har jag inte träffat sen skolan
så det var sååå roligt att få träffa dem igen,
mycket kan hända på bara si sådär 10 år :)

Men hur var då själva showen?
Jo den var bättre än förväntad
Det hördes när favoriten Brolle gjorde entré
Andreas Johnson är super duktig
och "lille" Måns Möller var bara sååå bra!
Det var ju det första jag tänkte, vad ska han göra i Ladies Night
Men den tanken vände snabbt
både sång och skratt bjöd han till!

Maten då?
Nä den var inget att hänga i julgranen
för det första var det yttepyttesmå portioner,
vi som gått å hungrat halva dan pga detta
sen bjöds det på kyckling med, håll i er,
POLENTA till....
för mig är Polenta en gröt,
och ja den hade konsistensen som en mannagrynsgröt
så tumme ner för det, men den åts upp ändå :)

Men i det hela var det gigantiskt trevligt och bra!

 

 

Söndagen efter blev en lugn hemmadag med svampplockning
och mys med fika tillsammans med mams och papps!



Trevlig hösdag på er!

Emma

1 kommentar:

  1. haha man kan inte alltid få allt.
    först vill du kolla killar som ska va bra och sen vill du att de ska va god mat till :) haha.

    SvaraRadera