tisdag 27 december 2011

God jul

...och god fortsättning på julen!

Hoppas ni hade en lika fin och underbar jul som jag. Med många fina paket, julmys med familjerna och massor med god mat.
Utan någon stress tog vi oss igenom en jul hos oss, som vi är otroligt nöjda med. Men oj så mycket julmat det är över. Någon speciell matlista och matinköp behövs då inte tänkas på denna vecka :)

Min underbara Fredrik gav mig ursöta gravidkläder från Polarn o Pyret och ett maffigt presentkort på GeKås fick vi av mams & papps, något som kan komma väl till hands framöver!

Fredrik fick en Xbox-ratt till sitt spel som han så länge pratat om, men bästa presenten verkade vara den OnePiece som jag bara köpte som en liten extra julklapp till honom. Den har han haft på sig sen lillejulafton. Dock blev det arbetskläder idag :)

Vårt "stora" badrum hann oxå bli färdig till julafton, en fin julklapp som vi är så glada över.. Det känns lyxigt att duscha nu efter att ha duschat i tvättstugan några månader :)

Så efter nyår är det bara att börja på den "lilla" toaletten så den blir färdig så snart som möjligt! Här får ni några små glimtar på hur det såg ut förut och ser ut idag:



Före



Efter



Före



Efter

Det känns som att vara på hotell när man duschar :) hi hi
Och vi är så nöjda över planlösningen som vi till sist fick till. Inte lätt när fönster och dörrar sitter "på fel plats".

Så snart har vi dom allra största projekten avklarade nu är det som sagt bara "lilla" toaletten kvar och självklart bebisrummet, något jag vill börja med nuuuu :)

Sötaste gunghästen är redan fixad till rummet, den köptes på julmarknaden i Tyskland, och lite har vi börjat köpa några yttepyttesmå kläder. Men mer har man inte vågat. Men idag är det mindre än 4 månader kvar och jag bara läääängtar!

Jag är så kär i min mage <3

Kram

Emma


2 kommentarer:

  1. Är så glad för er (framför allt din) skull över bebisen! & så fin toaletten blev! Hoppas vi kan ses snart, saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!!! ja vi måste få ihop en dag och träffas, Hampus måste ju ha växt jättemycket! Saknar er oxå! kram

    SvaraRadera