fredag 19 november 2010

Ny bostad nytt jobb

Nu har allt skett!
Flytten genomfördes i lördags
gick jättesmidigt, det blev totalt 2 vändor
så när mörkret började falla,
hade jag och Fredrik blivit sambor!

Därefter var det dags för sista dagarna på Konceptor.
Den allra sista gjorde jag i tisdags
En konstig känsla, samtidigt en bra känsla.

När jag kom hem på kvällen hade min älskling
bakat både sockerkaka och chokladmuffins


Jag är så stolt och glad för min
underbara Fredrik <3

Sen igår gjorde jag då min första dag
på Markaryds Revision- och konsultbyrå

Jag har fått en kanonkollega
och arbetsplatsen har en riktigt god stämning
Känns som jag kommer stormtrivas!

Lyckligare än så här kan man inte bli.

Imorgon drar jag till Romborna
för julpyssel-dag hos Alexandra
Längtar mig tokig,
och julkänslorna växer bara mer och mer
när det idag fallit en massa snö!

På söndag blir det storbak
i form av lussekattsbakning
med älskling, båda änglarna och svärmor!

Men först blir det fredagsmys <3

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar