måndag 1 november 2010

Happy Halloween!

Då var halloween-helgen över,
inte för att jag firat just halloween,
inte mer än genom att ha satt ut en pumpa på trappen i Timsfors.


Däremot har vi firat min lilla pappa som fyllt år!
Så i lördags var det tårtbakning som stod på listan
en hallontårta som pappa beställt
samt en maräng/hallontårta som var mjölkfri till mamma.

På söndagen började vi dagen med sovmorgon,
sen lastade vi och körde in ett lass ved,
vilket även betydde 11-kaffe hos svärföräldrarna
och sen drog vi till Sjöared för kalas.

I present gav vi Robert Gustafssons nya dvd,
som var mycket uppskattad :)
Samt ett hemgjort kort såklart!


Så helgen har verkligen varit kanon
Som alltid när jag får dela den med mitt hjärta.

Om mindre än 2 veckor flyttar jag,
som jag längtar!!

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar