lördag 25 december 2010

God jul!

Hoppas ni alla har haft en fantastisk julafton!
Själv hade jag den bästa någonsin
Underbar mat, underbar familj
och jag fick fira den med mitt hjärta och hans änglar <3

I torsdags kväll tog vi tag i att klä granen
det luktar verkligen jul när man fått in granen i huset!

 

Mysigt och fint!

Sen bakade jag julbröd

 

i form av en gris, som jultradition
Mycket uppskattat som vanligt :)

Oxå blev det två jansson som skulle med på julafton .
Sen blev även sillen klar, currysillen som jag bara älskar
och en ny sort som jag inte provat förrut
Äppel- & kanelsill.


Båda fantastiskt goda!

Sen blev det julafton
Fredrik fick en eltandborste och
ett Xbox 360 Slim med Kinect av mig
Gissa om han blev glad :)

och jag fick en baguetteplåt som jag så länge letat efter och önskat mig!


Det kommer bli massvis med baguetter bakade framöver :)

och sen fick jag min alldeles egen CUTTLEBUG (!!)
och den är ROSA!!!


Är så sugen på att scrappa nu
och imorgon blir det nog några nyårskort som ska göras
så då ska den användas flitigt <3

Idag ska vi fira jul hos Fredriks föräldrar,
ett nytt bröd i form av en gris har bakats på morgonen
och snart ska vi börja göra oss i ordning!

God jul
alla fina vänner

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar