tisdag 28 december 2010

Mellandagsinköp

I söndags fick vi för oss att åka till Ikea,
tllsammans med alla andra människor tänker ni
men icke, där var inte särskilt mycket folk.

En trevlig liten utflykt bara hjärtat och jag
oxå fick vi inhandlat den efterlängtade sängstommen
och sängborden som vi gått och sneglat på i ett par månader.

och visst blev det fint i vårt mysiga sovrum!?!


Självklart gick vi inte därifrån utan ett par servettförpackningar
och ljus som man alltid handlar på sig när man är där.

Igår var det jobbedags för mig igen
inte kan jag säga att jag kände för det
men dagen gick snabbt förbi

Idag har jag endast jobbat halv dag
och så blir det även imorgon, skönt.

Älsklingen har hunnit sätta upp fönsterlister/foder
i vardagsrummet idag (han är ledig hela veckan)
och jag har hunnit baka tigerkaka, pysslat m.m.
En skön eftermiddag helt enkelt!

Imorgon hade jag tänkt städa på eftermiddagen
medan älskling är på modelltåg-utställning i hässleholm.

För på torsdag åker vi då äntligen på vår efterlängtade långweekend
på hotell, med jacuzzi på rummet, champange
och sedan ett rejält firande med underhållning,
4-rätters och fyrverkerier.
Det kommer bli den bästa nyår någonsin!!

Gott nytt år
till er alla där ute


Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar