tisdag 4 januari 2011

Fantastiskt nyårsfirande

Den 30 december drog vi vår färd till Öland
för att fira vårt första nyår på Halltorps gästgiveri
Vi hade bokat nyårspaket
innehållande svit med jacuzzi
två nätters övernattning
3-rättersmåltid första kvällen 
och 5-rätters måltid med underhållning 
och nyårsfirande på nyårsafton
och självklart 2 stora frukostbufféer

Och vilket underbart nyår
maten var gudomligt gott
mysfaktorn var på topp

 
och kärleken spirade

Jag har haft den bästa nyår någonsin!

Hjärtat mitt fyllde även år den 30e
och jag gav honom, förutom vistelsen på Halltorp
även två biljetter till Halmstadrevyn
inkl beställt bord på "Lilla Helfwetet" efteråt.

Till dessa biljetter scrappade jag såklart ett grattiskort
och med några fina bilder sparade från
sommarens utflykt till Skånes Djurpark
fick jag till ett riktigt personligt, färgglatt kort
Fredrik, grävmaskinförare :)

Jag fortsatte att scrappa efter att vi kommit hem i helgen
och lät mig inspireras av några nya vikningar 
som jag hittade på nätet
Detta är ett av korten


Ikväll blir det att åka på tupperwareparty hos svärmor
men imorgon blir det med scrapp, då har man ju slutat för veckan oxå
ledig hela 4 dagar, ska bli sååå skönt!

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar