onsdag 12 maj 2010

Långhelg!

Idag var sista arbetsdagen för denna vecka för mig!
Jajamensan, jag har tagit semester på fredag
vilket betyder 4 dagars ledighet, helt utan måsten!
Detta behövde firas vilket jag gjorde genom lite shopping efter jobbet
två snygga jeans (behövde verkligen nya)

 

"bulliga" armar verkar vara inne,
så två olika tröjor med dessa armar blev det!


Sedan bästa köpet idag, ett par pumps
inte för höga, kan användas både på jobbet och på utekvällen :)


Så nu är jag redo för långledighet, hi hi

Och inte mycket planerat heller
bara på fredag då mams, papps och ev brorsan kommer upp
det blir en runda ner på stan på eftermiddagen
då det denna helg är rally i stan, lite kul!

I måndags fick jag ett mycket värdefullt paket
hade förra veckan gjort en beställning på scrabookingsaker
och nu är dom här!!
Har inte haft så mycket tid (övertid på jobbet)
men igår kväll satt jag och stämplade lite med mina nya ursöta stämplar
Helgen kommer säkert fyllas med en del scrappande :)

Här kommer bilder på lite alster som jag gjorde i söndags:

 

 


 


Bamsekram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar