lördag 1 maj 2010

Ullared!

Igår var jag då i Ullared med mina fantastiska föräldrar!
Det var lagom med folk, ingen kö in och ingen kö ut,
precis som det ska vara!

Några tusenlappar flög iväg,
men mycket bra saker inhandlades
även om en del bara var inköp för att det är kul
tex dessa kläder/sjal/väska:


Sedan blev det även lite matchande ljus och tavlor till tvrummet



tycker nog lägenheten ser lite mer levande ut nu
särskilt då jag inte städat i ordning innan jag tog korten :)



Gårdagen avslutades i Romborna på kalas hos Mogges föräldrar
Det var så kul att få träffa alla igen, och god kaka hade Iris gjort! <3
Tänk så mycket fint man kan vara med om bara av att ta en dag ledig från jobbet
Får nog bli av lite oftare :)
Förhoppningsvis ska jag kunna ha lite semesterdagar över detta året
(tog ut många under tiden pappa var dålig förra året)

Idag har jag inte gjort många handtag
bakade lite lantbröd för en stund sedan, det luktar gudomligt i lägenheten


Smulan har gosat ner sig i sängen och slummrar hela långa dagen

 

Lillkissen är ute på äventyr, har inte kommit tillbaka på länge nu
Är lite orolig men vet att dom kan försvinna på upptäcksfärd ett tag
så jag hoppas hon kommer tillbaka snart <3

Nu ska jag smaka mitt nybakade bröd

Kramar

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar