söndag 16 maj 2010

Långhelgen är över

men oj så skön den varit!
Jag har mest tagit det lugt, gosat extra mycket med mina små älsklingar

 

Sedan har jag gjort om lite i lägenheten
och fixat lite nya blommor både inne och ute

 

Sedan hade jag mams och papps på besök i fredags,
vi myste med fika, sedan gick vi ner i stan och kollade rallybilar
och sedan blev det pizza och "så ska det låta"!

I eftermiddags var det premiär för mina nya mini-pajformer!
Gjorde äppelpaj, vilket passade perfekt en söndagseftermiddag!


Ikväll fick jag ett litet ryck kl 21
och mina bakar-känslor spirade

hittade de mest söta bakformar igår som jag bara måste använda


så assistenten åkte fram...


och det blev äppelmuffins!


Ljuvligt goda!

Med en Skorpan-bild avslutar jag dagens inlägg!


Kram kram

Emma

2 kommentarer:

  1. Vilka otroligt söta muffinsformar!!! Var har du hittat dem? (Blir bara lite avis... ;) ) Har du hunnit testa dina nya pennor? Hoppas du är nöjd med dem! Kramar

    SvaraRadera
  2. Muffinsformarna är, tro det eller ej, hittade på Hemköp, borta vid flingorna!!
    Har inte hunnit prova pennorna än, men ikväll kanske :)
    Kram kram

    SvaraRadera