fredag 24 juni 2011

Det har hänt så mycket!

Nu var det riktigt länge sedan sist och en hel del har hänt!

Inte nog med att våra små kattungar blivit hela 4 månader..




Vi har renoverat vårt kök och hall, med några smådetaljer kvar..




Jag har klarat mig genom första året med deklarationer vilket gav ca 100 timmar övertid...

Men så har även jag och min älskade Fredrik förlovat oss <3
På restaurang Akvarell, Tylösand den 23/3 2011.




Återkommer med lite före och efter bilder på köket och hallen samt uppdateringar och vad som händer just nu!

Glad midsommar önskar Emma




2 kommentarer:

  1. Å vad roligt med en uppdatering! Grattis till förlovningen! Här har det också hänt mycket, vi är nu tre i familjen! =)

    SvaraRadera
  2. Åh stort grattis! Så underbart! Jo nu är det dags för lite fler uppdateringar, kanske har jag lite mer tid igen nu när köket är någorlunda klart :)
    Grattis än en gång! Bamsekram Emma

    SvaraRadera