måndag 27 juni 2011

Njuter

Det är precis vad jag gör just nu, njuter på vår uteplats i gassande sol under min lunch!
Det är rena lyxen att bo så nära jobbet!

Ja då var midsommarhelgen över, den har varit helt underbar trots det vanliga midsommarvädret, blåst, kyla och lite regn :)

Vi hann med både kransbindning och pyssel med barnen på fredagen innan de skulle till sin mamma, midsommarfika med hela familjen Engström på besök, mysigt midsommarfirande bara hjärtat och jag, Ikeabesök, lunch hos Fredriks syster och familj och flera besök i Sjöared hos mina föräldrar.

Och äntligen är två drömmar på väg att förverkligas, min bror ska i sommar flytta in och hyra pappas gård i Sjöared, (vår kära farmor gick bort den 22 maj efter att ha varit sjuk ett tag) för att sedan köpa den och jag kommer att köpa pappas skogsfastighet!

Fredrik är överlycklig och jag likaså :) även om jag alltid har sagt att jag ska bo på gården så vill jag nog hellre äga skogen!
Jag lovar att följa upp med information!

Idag bokade vi äntligen hotell till vår romantiska långweekend som vi pratat om att göra i sommar! Det blev Karlshamn med den vackra skärgården utanför! Lyxigt boende, god mat och med lite tur med vädret blir det en massa fina upplevelser <3

Nu blir det tillbaka till jobb igen!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar