onsdag 29 juni 2011

Födelsedagskort

För några helger sedan fyllde
Min älskade mamma år, förutom ett presentkort på en fin klädesbutik så gjorde jag självklart ett handgjort kort till henne.




Den rosa-inspirerade idén fick jag när jag köpte hennes present, både inslagningspappret och pappkassen var snyggt cerise-rosa!

Nu i juli är det min mosters tur att fylla år och kort det blir det till henne oxå.







Denna gången är det röd färg som dominerar. Inspirationen kommer denna gången inte från presenten i fråga ( den är inte ens påtänkt än) utan min moster själv! Hon passar så otroligt bra i rött och hennes personlighet är lika varm som den röda färgen! Kärlek till min moster <3

Nu ska jag fortsätta steka i den underbara solen, lite brun måste man ju bli inför semestern. 1,5 vecka kvar :)

Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar