onsdag 3 augusti 2011

Jul mitt i sommaren

Ja faktiskt har jag fått lite julinspiration såhär mitt i sommaren och gjort mitt första julkort för i år. Och det första går i blå nyans.







Jag har lagt några extra timmar på detta kort och hoppas kunna göra det med resterande julkort med, bara jag börjar nu så ska jag väl hinna! ;)

Det har hänt en del sedan sist, tex har jag nu inne på min andra jobbvecka efter semestern. Mitt hjärta har börjat på sitt nya jobb vilket betyder att jag tar hand om barnen på morgonen och kör dom till dagis och fritids, vilket funkar fantastiskt bra!

Självklart har jag bakat och pysslat en massa sen sist och kommer lägga upp lite mer om det i veckan. Vad sägs tex om en riktigt über-god äppelpaj eller mitt recept på helstekt kyckling i lerkruka!

Häromdagen gjorde jag björnbärssaft, med en tuch av vinbär, mums till alla fikapauser :)




Trevlig onsdag!

Kram
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar