söndag 7 mars 2010

Börjar komma i ordning

Nu är det en hel vecka sedan jag senast gjorde ett inlägg,
jag har verken haft tid, ork eller lust
men idag tänkte jag ändå visa lite hur det blivit i min lgh!
Igår tog jag nämligen tag i det sista som skulle packas upp
Idag har jag fruktansvärt ont i kroppen, men det är skönt att ha allt i ordning nu!

Och här kommer lite bilder:

 
köket ifrån båda hållen
jag älskar mitt matbord!

tv-rummet, lite för ljust utifrån för att kunna se de fina färgerna
tack alexandra för hjälpen med att hitta kuddar, gardiner m.m!!

Ovanför tv:n kom det igår upp en tavellist
och jag målade några bokstäver i samma färg som kuddar och gardiner
blev jättefint och nu är detta är mitt hem!

 
Några bilder från mitt pysselrum
och redan idag har jag hunnit med att börja på mina flyttkort!

Och Smulan bara njuter av att få vara inomhus igen
det är inte mycket hon velat gå ut
Älskar min lilla tjockis-katt <3

Nu ska jag fortsätta att titta på vasaloppet
var ju uppe tidigt i morse för att att se det :-)

Kramar

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar