torsdag 18 mars 2010

Ensam & sjuk

Finns det något värre,
än att vara ensam och sjuk...
det känns inte så...

I går kände jag mig illamående på morgonen, ja redan kvällen innan egentligen.
Tog mig till jobbet och det kändes väl sådär..
men efter vårt förmiddagsfika kändes det värre och vid 11-tiden åkte jag hem
Vilken tur det för efter nån timme fick jag springa på toaletten
magsjuka så det heter duga
och även om det kom ut från "rätt håll" så blir man alldeles svag och kallsvettig efter en sån pers
Så mestadels av dagen sov jag sedan bort.
Har fått gå upp en runda i natt oxå, men nu hoppas jag det är över
ska försöka äta lite frukost nu och lägga mig framför tv:n tillsammans med Smulan!

I måndags fick jag besök av Jenny och Anette, det var så kul
och det blev mycket snack om de där förbannade karlarna, ha ha ha!
Hoppas på att det blir av snart igen!

Kramar

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar