måndag 15 mars 2010

Vår!

Har haft en fantastisk helg!
I lördags tog jag mig ner till Sjöared för att umgås med mina föräldrar
Brorsan var oxå där så hela familjen var samlad!
Självklart gick vi ut i det härliga vårvädret och gick en runda på en timme, helt fantastiskt
och som vanligt blir man alldeles lugn och avslappnad av att få vara ute på landet/skogen!

 

 

Sedan drog jag ner till Knäred på kvällen för att hälsa på Frida i deras nya hus
Där hade vi tjejkväll, lagade god tacogratäng och kollade melodifestivalen
Det var fantastiskt fint i huset, sååå avundsjuk
och det var så kul att träffas igen, så mycket att prata om!

Igår var det då dags för påsk-pyssel!
Kl 14 kom Alexandra med Amanda, oxå kom även Mogge en runda!
Det blev lite kort gjorda m.m och när de gick hem hade jag fjädrar över hela lägenheten
hi hi!
Det var sååå kul och trevligt!

Här är några av de kort jag gjorde...

 

Även Mogge gjorde kort till mig <3 :


Oxå blev det några söta "gräsdekorationer":

 

Fick ett jättefint påskägg av Alexandra, fyllt med godsaker
och självklart ett urfint kort till!!


Det vill säga en fantastisk helg med vänner och familj!

Nu väntar jag på att Jenny ska komma på en fika hos mig!

Kram på er

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar