söndag 28 mars 2010

Kalas!

Igår var det då kalas och ett mycket lyckat sådant.
Jag hade för en gångs skull inte lagt ner hela min själ i tårtan,
utan en vanlig gräddtårta blev det,



men den var lika god för det!!

Lasagnen som jag bakade hela fredagskvällen gick oxå hem,
farmor tog till och med 3 gånger!!

Jag fick massor med fina saker:


brosan hade tex fixat djupa tallrikar
i samma modell som mina fina tallrikar jag fick i julas!

oxå fick jag supersöta guldörhänge av mams och papps som jag önskat mig

(svårt att se på bilden..)

passar perfekt till halsbandet jag fick förra året!

Idag har jag varit nere hos mams och papps och satt ihop de sista skjutdörrarna
till alla deras garderober i sin walking closet!

En sväng till Mogge blir det nu,
då jag blivit bjuden på mat.

Trevlig söndag på er alla

Kram

Emma

1 kommentar: