onsdag 24 mars 2010

Födelsedag!

Jaha dagen D gick ju snabbt förbi och nu är man ett helt år äldre...
Tycker nog att Sverige borde införa ledig dag på ens födelsedag,
för hur kul är det att jobba när man fyller år?!
Jag ska vara ärlig och säga att det var hemskt att vakna upp på morgonen och inte ha någon som önskar en grattis på födelsedagen... och inga paket heller...
Men på kvällen kom Mogge och Max inom, vi åt tårta och jag fick ett våffeljärn som jag önskat mig som vi självklart provade. Max blev superglad!!
Sedan tittade vi på en film innan de tog sig hemåt och jag fick avsluta min dag ensam igen...
Längtar till helgen då jag ska bli riktigt firad!

Efter jobbet ikväll gav jag mig själv en födelsedagspresent, nämligen två ursöta sängbord.


Väldigt annorlunda,
men med benen borttagna från sängen, blev det mysfaktor i sovrummet!


Synd att man inte har nån att dela det med...

Nu ska jag mysa med smulan i soffan och titta på tv,
ja för nu har kanalerna kommit tillbaka!
Nåt som var sönder i just detta huset...
Ikväll är det ju fuskbyggarna, måste jag se!

Kramar

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar