fredag 19 februari 2010

Det är äntligen fredag igen!

Och jag är på mitt bästa humör!

När jag kom hem för ca 1 timme sedan
ställde jag mig direkt och satte ihop tre semlor.
Lite kaffe på det och en varm kamin,
sedan var denna början på fredagskvällen perfekt!

Mums mums!

Om en liten stund tänkte jag ta på mig målarhatten
och fortsätta måla på mina köksmöbler.
Bordet blev klart igår, så nu är det bara de jobbiga stolarna kvar
men gud vad fint det blir, det är verkligen värt allt slit!

Vad det snöade innan,
jag hoppas inte det kommer allt för mycket här
även om de ju lovat en hel del.
Det räcker nu.. men det måste ligga kvar tills på söndag
då det ska bli pulkadag med korvgrillning och mys
...om vädret tillåter vill säga!

Nä nu vill jag måla!!!

Trevlig fredagskväll på er
och hoppas ni får en underbar helg!

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar