tisdag 9 februari 2010

Paj, päronbesök och massor med snö!

Fortfarande har vi massor med snö, det är en rekordvinter
en riktig vinter som man hade när man var liten.
Så då får man väl spara lite bilder som minne
Här kommer några bilder



Min stackars frusna bil fick oxå vara med!

I lördags var det super-tvätt-dag
Känns som det var det enda jag gjorde
Men såklart hann jag med att göra en smaskig äppeloaj oxå!


I söndags tog vi oss ner till mina päron
Lite fika och mys
Brorsan var oxå med, me like!

På vägen ner tog vi en liten hamburgare på "frasses"


Mogge och Max, sötnosar!

Ikväll har jag tagit en fika med Jenny på "Roddys"
en skön tjejpratskväll, känns hur bra som helst!
Energin bubblar igen!

Längtar till lördag då vi ska ner till Väla och titta på inredning till min lgh!

Men innan dess ska vi hinna med en grillkväll
tillsammans med Alexandra, Andreas och Amanda.
Det blir på torsdag kväll i vår trädgård
mysigt, men hoppas det inte blir för kallt :-D

Nu ska jag dämpa min smygande huvudvärk med en panodil oxå ska jag slumra lite i soffan
Redan onsdag imorgon, var håller denna veckan på att bli av?

Kramar

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar