onsdag 20 januari 2010

Brödbakning och nätshopping!


I förra veckan blev jag helt otroligt sugen på att beställa kläder på nätet.
"Katching" så rök det snabbt lite pengar!
Fick kläderna i början av veckan, mest standardkläder, men även en del vårkläder.
Smakprov;



Tyvärr var skorna en storlek för små,
så dom fick skickas tillbaka för byte,
längtar tills dom kommer!

Ikväll bakas det bröd här i Romborna
blev både frallor och ett formbröd
Lite experimentering blev det, har inte smakat än,
men visst blev dom snygga!!





Smaskig frukost väntar imorgon! :-)

Ikväll gjorde jag baconinlindad kyckling
experimenterade lite med såsen och fick den perfekt
Har nog hittat ännu ett recept till vår egna kokbok

Idag var pappis en runda uppe i Ljungby
skulle upp till en jobbcoach, nåt som AMS kommit på
i alla fall, självklart passade jag på att ta ledigt en timme från jobbet
så att jag och pappis kunde ta en fika på Roddys
En varsin stor semla tryckte vi i oss
så underbart att få träffa pappis på tu man hand
Mycket att prata om, och så glad och positiv han var
Är så glad att han finns här hos mig
Älskar min pappis!!!

Mogge har precis satt igång en film
nån komisk barnfilm om ailiens
ja jag vet, låter inte helt kul
men nu ska jag luta mig bakåt i soffan och bara njuta av att det är onsdag,
bara två dagar kvar till helg!
Och helg betyder AMP:s 10-års jubileum på mfhs
äntligen ska jag få träffa alla gamla kollegor
JAG LÄNGTAR!!!

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar