lördag 9 januari 2010

Trevlig fredag med tjejutgång!


Äntligen blev det då äntligen fredag igår,
dagen gick sakta och inte var det roligt att jobba
Men sedan var det snabbt hem för ombyte
Kl 18 hämtade jag Anette och sedan drog i till Jenny
som vi blivit bjudna till på lite tjejkväll
Det var väldigt trevligt och kul att få träffa flera goa tjejer
Det blev ett tag hos jenny sedan drig vi vidare ner på byn för en pubrunda
Inte mycket folk ute men vad gjorde det när vi var en hel hög gafflande tjejer
Så halv ett i natt var jag hemma igen och kröp ner under täcket
Ett mycket bra slut på veckan!

Idag har jag redan hunnit inom stan för inhandling till lunchen och kvällen
Det ska bli skridskoåkning i eftermiddag är det tänkt,
så strax ska jag fixa lunch och därefter lite varm choklad m.m
som vi kan ta med oss.

Men jag blev plötsligt lite trött, nu när jag satte mig ner
kanske behöver vila egentligen...
men vem har tid med det
titta ut, det är helt fantastiskt väder



Gå ut och ta vara på dagen!
Det ska jag göra

Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar