lördag 2 januari 2010

Gott Nytt År


önskar jag er alla

Så då har vi börjat ett nytt år
ja, tom är vi på den 2:a januari idag

Vi hade en fantastisk nyårsafton,
med 4 glada och trevliga par som kom och firade med oss
Jag var tyvärr inte så haj på att ta bilder under kvällen men här är några

Först en bild på mig och Mogge..



Sedan lite bilder från när våra gäster anlänt

 

Inte några höjdarbilder, men, men...

Det blev ingen trerätters men vi bjöd på följande:

Huvudrätt
Kycklinggryta med mango chutney
med ris och sallad till

Efterrätt
Pannacotta gjord på vit choklad
med passionsfrukt till

Verkade lyckat för det blev inte mycket över!!

Sedan blev det självklart en del tv-spel under kvällen
Grabbarna var klistrade i soffan och väldigt koncentrerade...



Sen var det då dags för det nya året
och vad har jag lärt mig...

 

...att det är väldigt svårt att ta kort på raketer.. ha ha ha

Igår var en soff-dag, gjorde ingenting vettigt..
Hade Henke och Jenny som stannade över från nyårsafton,
så det blev tv-spel fram till tre på eftermiddagen innan dom åkte
därefter tittade vi på lite film och beställde pizza

Idag har vi hunnit med en runda inne i stan,
tog en fika och shoppade lite smått

Ikväll kommer Alexandra, Andreas och Amanda.
Mogge har lovat att göra plankstek..mums!
Jag står för efterätten som vanligt!

Förresten, det har ääääntligen hänt...
Jag har klippt lugg!!



trodde jag aldrig jag skulle göra igen,
men fakiskt, jag trivs i det..
än så länge.. hi hi

Kram på er

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar