tisdag 12 januari 2010

Pulkaåkning som resulterade i feber

I söndags begav vi oss ut i backarna för pulkaåkning
tillsammans med Alexandra, Andreas och Amanda.
Tjoho vad det gick...

 



Max har full fart



Morgan gillade oxå pulkaåkning



Jiiiihooo!

Igår var det då måndag igen,
fick mycket gjort på jobbet även om jag hela dagen gick med ihållande huvudvärk,
inga piller fungerade mot den.
Resultatet efter att ha varit ute hela helgen blev såklart feber
och en början till förkylning
Så idag ligger jag nerbäddad i sängen och käkar alvedon
hoppas det går över snabbt!!

Igår kväll möttes vi av denna härliga syn



Om ni tittar riktigt nära på bladet
ser ni att fiskarna lagt ägg
vi ska alltså få tillökning i familjen, massvis med små fiskar!

Måste även berätta om vad jag gjorde igår morse,
jag är sååååå stolt
För första gången har jag alldeles själv
tagit min bil på besiktning!!!!
Och det gick bra, inga kontigheter med bilen
och jag körde inte ner i hålet som jag var rädd för.. hi hi hi
duktig Emma!

Trevlig tisdag!

Kram från en sjuk
Emma

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det lät med pulkåkning, kul att ni har riktig vinter! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen. Kram kram Frida

    SvaraRadera