onsdag 16 december 2009

16 december = skicka julkort!

Då blev jag då äntligen klar med julkorten igår kväll!
Sista sekund som vanligt...
Undra om jag ska börja redan på semestern nästa år för att hinna klart i tid.. hi hi
Här kommer lite smakprov på mina egendesignade julkort:

  
  

Jag hoppas att mottagarna blir extra glada för att de är handgjorda! :-D

Ikväll blir det att fixa lite med utbildningen, har några frågor som måste göras innan helgen
och idag är enda kvällen jag har fri.
För imorgon har vi bjudit in Alexandra, Andreas och Amanda på glöggkväll
Ska bli riktigt mysigt och kul!

Har en lista över saker som måste göras i helgen
Julgodis så som
knäck
ischoklad
mjölkfri ischoklad
städning
sista julklappsinhandlingen
lägga in sill
handla mat inför julen
m.m.

Det blir nog en hektisk helg
Men vet ni vad...
Om 8 dagar är det julafton
Jag längtar!!!

Kunde ju inte bli bättre än gårdagen heller då det ÄNTLIGEN började snöa!
Så här såg det ut i Ljungby igår:



Och så här ser det ut idag:



Snö snö snö!!!

God jul

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar