torsdag 24 december 2009

Det är julafton!


Äntligen är då dagen här; Julafton!!!
Och i år är det även en vit julafton!, helt fantastiskt

Redan igår kväll fick min älskling sitt första paket
Bakgrunden är sådan att han inte gillar när jag ligger och läser på kvällarna i sängen vilket händer nästan varje kväll, han vill ha mörkt!
Sagt och gjort, denna passade honom perfekt!!



I morse 20 över 5 rusade Mogge upp, då hans mobil stod på väckarklocka
Då rusade han även efter min julklapp
och det var alltså dags för julklappsutdelning!

Mogge fick ett stekjärn, som han faktiskt önskat sig
Ett Jamie Oliver stekjärn!



Oxå fick han en kockkniv till sin samling.
Jag har ju en matlagande man!

Och har ni varit väldigt uppmärksamma så har ni redan räkna ut vad jag fått för något av min älskling
Titta på fotona...

Just det, jag har fått en kamera!!!

Kunde ju inte ta en bild på kameran med kameran,
så mobilen fick åka fram igen och ta ett kort



Mogge vet exakt vad jag behöver
I love him!!!

God jul på er alla
och hoppas ni får en underbar julafton!

En sammanfattning från kvällen i Sjöared
kommer senast imorgon förmiddag

Imorgon bär det även av ut i backarna
Då Jag, Mogge, Max, Alexandra, Andreas och Amanda
ska åka pulka så det ryker om det!

Än en gång
God Jul

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar