söndag 27 december 2009

Ännu mera jul!!!


Igår var det julfirande hos kusinerna
En mycket trevlig kväll med ännu mer mumsig julmat
Ja ett par kilo har man nog redan gått upp efter all denna underbara mat
(och allt godis)

Här kommer några bilder från kvällen



Hela familjen är samlad




Kusinerna + Max tittar på "Sean Banan"
Ruuuuumpa!!!




Max nya favorit Robin.. hi hi

Idag har vi haft en slappedag,
då vädret inte blev som vi ville
blev det heller ingen pulkaåkning
utan det har mest varit inomhusaktiviteter

Jag fick två fina chokladkokböcker i julklapp,
och imorgon åker dom fram, för då ska jag baka!
också ska jag göra om vårt gästrum till pysselrum
Jag har äntligen fått lov av Mogge... ha ha ha

Tack min fantastiska familj för alla fina julklappar
Älskar er alla!

God Jul

Emma

PS: Fick en bild på den sötaste lilla varelse jag sett på julafton
Lilla Ika kom till världen den 8 december 2009
och jag hoppas jag snart får träffa henne i verkligheten <3 DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar