fredag 11 december 2009

Glöggkväll och julbord


Oj oj, vilken stressig dag det varit idag, skönt att kunna avsluta den med ett julbord, mitt första för i år!
Det är med jobbet jag ska ut och julbordsfrossa vilket ska bli trevligt!

Igår hade vi glöggkväll med våra kunder
Det var mycket trevligt och min, Jenny´s och Anette´s urbra tipspromenad gjorde susen!!!
Tror det var mycket uppskattat.
Men oj vad trött jag var när jag kom hem, stupade i säng direkt.

Och ikväll blir det ännu senare, så jag kommer vara halvdöd i helgen, inte van att vara uppe sent.. hi hi
Imorgon är det då dags för familjen Gottfridsson´s årliga pepparkaksbakning.
Vi blir 10 personer totalt och det ska göras massor med pepparkakor och självklart ska jag få till ett pepparkakshus oxå.
Bilder kommer under dagen imorgon!

Nu ska jag göra mig iordning det sista
innan det bär av in till stan igen!

God kväll
& kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar