lördag 5 december 2009

En härlig lördag


..i Sjöared!
Tog mig vid lunchtid ner till min urgulliga föräldrar för att hälsa på.
Vi hade en riktigt mysig eftermiddag och även brorsan var inom en stund.
Pratade lite julklappar och planerade lite inför både julafton och inför vår årliga pepparkaksbakning som infaller nästa helg!

Självklart gosade jag mycket, mycket med Bella, världens finaste hund!





När vi fikat med lite lussekatter och kaffe så drog vi till Gränsbygden, måste ju passa på när man är så nära.
Inhandlade lite smått och gott men även två ljusstakar till sovrumsfönsterna, det blev två svarta då jag tänkte det kunde passa till våra svarta gardiner och svarta fondtapet och så rätt jag hade!!



Kunde heller inte låta bli att köpa dessa söta bokstäver som jag blev lite smått kär i.



Dom pryder nu fint i köket!

Ikväll blir det ryggbiff á la Emma &Mogge och mys framför brasan
Skulle haft vänner här, men då Mogge än en gång blivit dålig myser vi själva ikväll.

Kram på er och här kommer ännu en bild på favvohunden...



Kram

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar