fredag 4 december 2009

En lugn fredag

Då var det äntligen fredag! Skönt att få lite ledighet igen, man har ju ändå jobbat en hel vecka till, även om den gått fantastiskt fort.
Det har varit en väldigt annorlunda vecka för mig, mer säger jag inte.
Men vi får väl se varthän det bär.
Ikväll är det lugnt i Romborna, lillgrabben är hos sin mamma så här är lugna gatan!
Det blir bara Emma & Mogges goda "klämmackor" lite senare också massor av slapp framför tv:n.

Satte ihop ett litet arrangemang innan, hittade små minienar på Citygross som jag kombinerade med lite överbliven mossa från helgen.



Gjorde sig fin i tvrummet!

Igår tog jag mig en runda på stan innan det bar hemmåt.
Då inhandlade jag dessa ursöta knästrumpor på kappahl.



Säkert mysiga att ha på sig en kall vintermorgon tillsammans med ett fint nattlinne när man dricker kaffe framför brasan med mannen sin! Perfekt!

Nu ska jag fortsätta att scrappa några julkort, även om jag vet att tvätten väntar på mig.
Den får vänta lite till!

Imorgon drar jag ner till Sjöared en runda till min älskade föräldrar, mys mys!

Kram på er alla

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar