söndag 20 december 2009

Ett snöigt Romborna!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...
Ja hela dagen har det snöat, men ganska små flingor, så det har inte blivit mycket mer på marken, men vitt det är det! Tänkte dela med mig av några vita snöbilder från Romborna:

 





Hittade våra två söta kissekatter i sina små hus, men det var endast Smulan som ville vara med på kort, även om hon inte ser helt glad ut för att jag väckte henne...sötis!



Idag har jag slått in julklappar,
sedan drog jag in till stan innan lunch, inhandlade en gran (plast tyvärr, då Maxen inte tål vanlig)
Oxå köpte jag även min sista julklapp!!

Nu är granen ihopsatt, vilket inte var det enklaste
den är klädd och pryder vårt stora hus!



Avslutar eftermiddagens inlägg med en bild på den underbara amaryllis jag fick av mammis och pappis för flera veckor sedan. Fortfarande blommar den stort!



Nu ska vi ner till Alexandra, Andreas och Amanda på lite fika!

God jul

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar