tisdag 8 december 2009

Julkort, julkort, julkort...


Ikväll är det julkort som gäller igen... jag måååste verkligen bli klar med dom nu...
Och jag som är så noga, tar ju hur lång tid som helst innan dom är färdiga!! :-D
Hoppas verkligen att mottagarna uppskattar dom!!
Lägger upp fler bilder när dom är klara.

Igår tog jag kanske mitt största beslut någonsin.
Jag kan ha gjort mitt livs största misstag eller så har jag gjort helt rätt.
Idag kändes det som det var helt rätt och jag hoppas känslan består.

Efter några sömnlösa nätter kan jag än en gång fortsätta drömma om den kommande julen
Ikväll tog jag mig en runda på stan efter jobbet och hittade faktiskt min första julklapp till min älskling
Tror han kommer bli glad för den!

Nä nu måste jag fortsätta med korten.. hi hi

Kram kram

Emma

2 kommentarer:

  1. Kan det vara barn som var det stora beslutet som du tog igår? Fast det beslutet är det ju bra att var två om... Hum jag undrar vad det är du bestämde dig för... Nu får jag några sömnlösa nätter :)

    Kram Karolina

    SvaraRadera
  2. ha ha ha!
    Nä barn var det inte, som du säger så måste man vara två om det beslutet.. hi hi
    Kan ta det över msn nån dag framöver!
    Kram kram
    Emma

    SvaraRadera